Activ Expert Business, Servicii de contabilitate Bucuresti

Servicii de contabilitate

Contabilitatea și fiscalitatea sunt domeniile în care avem expertiză si în care ne perfecționăm continuu. Suntem membrii CECCAR, CAFR, CCF și UNIPIR ceea ce ne dă posibilitatea să asigurăm servicii integrate de contabilitate, fiscalitate și audit financiar.

  Procedura de lucru

  • Preluarea actelor
  • inregistrarea documentelor justificative puse la dispozitie de client;
  • verificarea actelor si anuntarea clientului pentru eventualele acte lipsa depistate pe baza actelor anterioare si extraselor de cont;
  • intocmirea si depunerea in termenele legale, la organele in drept sa le solicite, a declaratiilor cu caracter fiscal privind impozitul pe profit, TVA, si impozitele si taxele aferente salariilor;
  • intocmirea registrelor si jurnalelor necesare activitatii firmei, adica registrul de cumparari, registrul de vanzari, registrul jurnal, balanta de verificare;

Rezultate si analiza

  • intocmirea situaţiilor financiare anuale respectiv bilant, cont de profit si pierderi, anexe la bilant intocmite in conformitate cu Legea Contabilitatii;
  • informarea in legatura cu modificarile legislatiei economice, a introducerii de noi taxe;
  • acordarea asistentei privind organizarea si conducerea gestiunilor de imobilizari si disponibilitati banesti;
  • asistenta privind circuitul documentelor justificative in concordanta cu activitatea firmei;
  • rapoarte personalizate

In cele mai multe cazuri actele sunt prelucrate la sediul nostru cu ajutorul programelor de contabilitate și softurilor informatice. Agreem, și avem colaborari în care lucrăm direct pe serverul clientului. Asiguram cu ajutorul serverelor  și programelor informatice diverese facilități clienților pentru a optimiza și ușura fluxurile de informații.

  Serviciile noastre de consultanta contabila includ:      

Implementarea sau configurarea soft-ului contabil pentru eficientizarea activitatii contabile

   

Supervizarea, revizuirea activitatilor si procedurilor in cadrul departamentului de contabilitate

   

Optimizarea fluxului documentelor contabile primare

   

Managementul de gestionare a activelor

   

Reconcilierea conturilor din balanta contabila

   

Analiza situatiei financiare a companiei si intocmirea de rapoarte personalizate

   

Verificarea inregistrarilor veniturile incasate si cheltuielile efectuate

   

Instruirea personalului departamentului Contabilitate

ORGANIZAREA CONTABILITĂȚII ESTE OBLIGATORIE DAR ȘI NECESARĂ.

Orice firmă trebuie să depună lunar, trimestrial și anual la diverse institutii ale statului declarații privind impozitul pe profit/venit, TVA, impozit salarii…., însă aveți nevoie și de rapoarte cu date extrase din contabilitate pentru a stabili exact costurile proiectelor tale și profitabilitatea lor.

Galerie foto
  • ...